Karmimy Psiaki partnerem kampanii Najlepsie wakacje

W okresie wakacyjnym skala bezdomności zwierząt gwałtownie rośnie. Powody bywają różne – często ma to związek z przeświadczeniem opiekunów, że nie poradzą sobie z czworonogiem w trakcie podróży albo że będą musieli zrezygnować z urlopowych planów i pozostać z nim w domu. W efekcie wybierają najgorszy scenariusz: porzucenie. Trwa kampania Wakacje.pl, która uwrażliwia na ten problem, edukuje w zakresie odpowiedzialnej opieki i daje praktyczne wsparcie – zarówno zwierzakom, jak i ich opiekunom.
– Co roku wysyłamy na wakacje ponad milion klientów. Zdecydowaliśmy się na organizację tej kampanii, bo wierzymy, że jako lider rynku turystyki zorganizowanej w Polsce jesteśmy w stanie wpłynąć na świadomość wielu osób, a także wesprzeć tych właścicieli, którzy są odpowiedzialni i zwierzęta traktują z troską i szacunkiem – podkreśla Tomasz Bączek, head of marketing Wakacje.pl.
Pies Racuch ma głos
W akcję zaangażował się Marcin Prokop, który w spocie swój głos oddał psu Racuchowi. Zwierzak zwraca uwagę na zjawisko porzucania psów i kotów w okresie wakacyjnym. Spot uwrażliwia na emocje czworonogów i pokazuje ogromną skalę problemu.
<spot YT>
Partnerami merytorycznymi kampanii są Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, serwis Petsy, na którym odbiorcy mogą liczyć na zniżki na opiekę nad pupilami, a także Karmimy Psiaki, odpowiadające za zakup i transport karmy do wybranych schronisk.
Jak przeciwdziałać bezdomności? Poprzez edukację!
Kampania NajlePSIE wakacje ma wymiar edukacyjno-praktyczny. Na stronie akcji można znaleźć podpowiedzi, co zrobić, gdy znajdziemy porzucone zwierzę, jak wspierać bezdomniaki w schroniskach w trudnym okresie wakacyjnym, a także wiele wskazówek, jak zorganizować opiekę dla czworonoga na czas naszej urlopowej nieobecności. Każdy z partnerów współtworzył treści edukacyjne dostępne na stronie najlepsiewakacje.pl. Wymiar praktyczny akcji to zniżki na opiekę nad pupilem w serwisie Petsy.
– Zależało nam na tym, żeby to nie była bierna kampania, ale żeby w ślad za nią szło realne wsparcie, zarówno dla organizacji pomagających porzuconym zwierzętom, jak i samych właścicieli czworonogów. Postawiliśmy na niestandardowy przekaz, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Nie chcemy straszyć, naszą rolą jest pokazanie różnych rozwiązań i zaszczepienie w głowach odbiorców myśli, że każdy z nas ma wpływ na poprawę tej sytuacji, nawet jeśli sam pupila nie ma – zaznacza Ewelina Karczewska-Stasik, senior PR & communication specialist w Wakacje.pl, właścicielka suczki porzuconej przez poprzednich właścicieli na stacji benzynowej.
Każdy może włączyć się do akcji i pomóc w prosty sposób – wystarczy pokazać zdjęcie swojego szczęśliwego pupila na pod postem na profilu Wakacje.pl (Facebook). Jedno zdjęcie to 100 g karmy zakupionej przez Wakacje.pl dla potrzebujących zwierzaków. Za jej dystrybucję do schronisk odpowiada fundacja Sarigato w ramach projektu Karmimy Psiaki.
Wejdź na najlepsiewakacje.pl i zadbaj o wakacyjny czas dla zwierzaków!